Co to są i do czego służą pylony reklamowe?

Obecnie każda firma jest zmuszona do prowadzenia działań reklamowych, bo w przeciwnym razie nie będzie w stanie dotrzeć do klientów z ofertą produktową lub usługową, a tym samym zdobyć przewagi nad konkurencją. Jednymi z bardziej skutecznych nośników treści promocyjnych są pylony. Standardowy model składa się z dwóch elementów – podstawy osadzonej w ziemi oraz szkieletu nośnego pokrytego z zewnątrz poszyciem. W produkcji wysokiej jakości pylonów specjalizuje się m.in. ta firma z siedzibą w Szamotułach: https://alu-kamiko.pl/pylony.

Mnóstwo korzyści przy niewielkim nakładzie finansowym

Pylon reklamowy (określany inaczej mianem witacza, totemu bądź standu) to nic innego jak podłużna, pionowa konstrukcja o sporych rozmiarach, niosąca treści typowo promocyjne albo informacyjne. Charakteryzuje się dobrą stabilnością i odpornością na działanie wiatru, uzyskaną dzięki porządnemu zakotwiczeniu w ziemi. Jej powierzchnię najczęściej okleja się folią drukowaną, choć istnieje też alternatywa w postaci bezpośredniego umieszczenia napisów przestrzennych i grafiki. Nieco rzadziej natomiast stosuje się malowanie proszkowe. Dla zwiększenia atrakcyjności przekazu reklamowego przy wielu plonach jest montowane oświetlenie LED o charakterze modułowym. Takie nośniki stawia się przede wszystkim przy stacjach benzynowych, myjniach samochodowych, galeriach handlowych, salonach sprzedażowych, drogach szybkiego ruchu, zakładach produkcyjnych oraz siedzibach firm prywatnych. Można je ponadto zobaczyć choćby na lotnikach, na dworcach i w halach biurowców. Ich podstawowe zalety to doskonała widoczność z dalekiej odległości i po zapadnięciu zmroku, wysoki poziom trwałości, niska cena wykonania i duża dowolność w umieszczaniu treści.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

12 − jeden =