Jedną z najważniejszych rzeczy, które musisz zrobić rozpoczynając działalność gospodarczą jest to, aby wiedzieć jak zadbać o odpowiednią formę kontaktu w swojej firmie. Jest tak dlatego, że ważne jest, abyś miał dobre relacje ze swoim klientem lub klientami.
W naszej firmie mogą istnieć trzy sposoby kontaktu z nami: telefon, e-mail i media społecznościowe. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, jak prawidłowo korzystać z każdego z nich:
Najlepszy sposób na kontakt z nami, gdy masz szybkie pytanie lub potrzebujesz porady w konkretnej sprawie. Jeśli masz problem, który wymaga więcej czasu lub angażuje kilka osób, lepiej jest wysłać e-mail, abyśmy mogli odpowiedzieć z większą ilością informacji niż podczas rozmowy telefonicznej. Zawsze można się też zdecydować na takie rozwiązanie jak centrale telefoniczne, które przy większej liczbie kontaktów i rozmów, znacznie usprawnią komunikację i przekazywanie informacji.
Zalecamy wysyłanie wiadomości e-mail, gdy tylko jest to możliwe, ponieważ pozwala nam to na większą elastyczność w zarządzaniu naszym czasem i odpowiednim reagowaniu w zależności od każdej sytuacji. Ponadto możemy dołączyć dokumenty niezbędne do rozwiązania danego problemu, takie jak faktury lub rachunki, itp. Dzięki temu unikamy niepotrzebnego powtarzania się przez telefon lub konieczności ponownego proszenia o nie, jeśli zostały utracone podczas transmisji z powodu problemów technicznych lub innych czynników.
Sieci społecznościowe są idealne do komunikacji z dużą liczbą osób jednocześnie, ale nie powinny być wykorzystywane do rozwiązywania problemów związanych.