Czy klient jest usatysfakcjonowany naszą usługą? UX jest do dyspozycji

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Proces badania satysfakcji użytkowników to działanie coraz częściej wykorzystywane przez świadome firmy, które pragną być jak najbardziej otwarte i przystępne dla swoich klientów. Przeprowadzanie takich testów składa się najczęściej z co najmniej kilku etapów, podczas których sprawdza się, czy użytkownicy są zadowoleni z korzystania z danego produktu lub usługi, a jeśli nie, to co im to utrudnia. Jednym z najbardziej popularnych sposobów jest test użyteczności, podczas którego reprezentatywna grupa testuje usługę i mówi i swoich doznaniach.

Pogłębiony wywiad z konsumentem

Innymi celami tych badań jest poznanie konsumenta, tego, czego oczekuje on od danej firmy czy usługi, oraz co go odrzuca w już istniejącej ofercie. Na podstawie wszystkich zebranych informacji można zmodernizować ofertę i dostosować ją lepiej do oczekiwań klientów. Generuje to zyski i pozwala wzbudzić większe zaufanie do danej marki. Aby przekonać się, jak przeprowadzać takie badania, warto wejść na stronę https://symetria.pl/realizacje/badamy/.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*