Pozycjonuj stronę internetową na rynek zagraniczny – tak, to możliwe!

Pozycjonuj bez granic, czyli pozycjonowanie witryny na rynek zagraniczny. Jest to kluczowa strategia zwiększania sprzedaży i przychodów. Kluczem przede wszystkim jest to, aby Twoja strona internetowa wyglądała jak marka godna zaufania w oczach potencjalnego klienta. Można to zrobić, używając języka, który jest łatwy do zrozumienia, który rozwiewa wszystkie wątpliwości, dzięki czemu prezentujesz swoje dobra w jak najlepszym świetle. Z tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób możesz wypozycjonować swoją witrynę na rynku międzynarodowym.

Pozycjonowanie na Rynek zagraniczny? Ale jak?

O ile lokalne pozycjonowanie do prostych nie należy, o tyle w wypadku rynku międzynarodowego, nie możemy powiedzieć od tak – stwórz witrynę i pozycjonuj. Nic z tych rzeczy. Aby wypozycjonować stronę internetową na rynek zagraniczny, musisz zrozumieć różnice między rynkiem lokalnym a międzynarodowym. Na przykład, jeśli chcesz promować swoją witrynę w Wielkiej Brytanii, będziesz potrzebować innej strategii niż w przypadku pozycjonowania jej w Chinach. Innymi słowy pozycjonuj nie u siebie, oznacza, dokonaj dogłębnej analizy obcego Ci rynku.

Pierwszym krokiem jest ustalenie, jakich słów kluczowych wyszukują ludzie w Google. Jeśli szukają „tanich lotów”, to właśnie je znajdą w interakcji z dowolną wyszukiwarką. Możesz również dowiedzieć się, które inne witryny, które cieszą się wzmożonym ruchem, są wysoko rankingowane dla określonych słów kluczowych, abyś mógł dowiedzieć się na podstawie tego, w jaki sposób pozycjonują oni swoje witryny dla tego wyrażenia kluczowego. Gdy znasz już te słowa kluczowe, czas zacząć optymalizować swoją witrynę i promować ją w witrynie. Wiedząc na co, pozycjonuj swoje usługi na podobę zagranicznej, lub nie, konkurencji.  

Jeśli chcesz śledzić rankingi słów kluczowych swojej witryny dla określonego słowa kluczowego, przejdź do Google Search Console i kliknij kartę „Ruch związany z wyszukiwaniem”. Stamtąd możesz zobaczyć, ile osób szuka tego konkretnego hasła i sprawdzić 10 aktualnie najlepszych witryn w rankingu dla niego. Możesz również użyć Narzędzia propozycji słów kluczowych Google, aby zobaczyć, na jakie słowa kluczowe pozycjonowana jest Twoja witryna. 

Otrzymasz listę słów kluczowych wraz z ich miesięczną liczbą wyszukiwań, kosztem kliknięcia i danymi CPC, a także ich wartością mnożnika. Narzędzie propozycji słów kluczowych Google to świetny sposób na znalezienie słów kluczowych o dużej liczbie wyświetleń dla Twojej witryny. Niech za przykład posłuży słowo: „Tajlandia” – otrzymujemy: “najtańsze bilety lotnicze do Tajlandii”, “Pakiety turystyczne do Tajlandii”, “Okazja w Tajlandii”. 

Co powinienem zrobić, aby strona uzyskała pozycję na rynku zagranicznym?

Jedną z najczęstszych metod jest przetłumaczenie ich treści na język kraju, do którego są kierowane. Witryna powinna zadbać o wybór metod, których należy użyć i zbadać ich skuteczność. Powinni również skoncentrować się na tym, czego chcą ich docelowi odbiorcy, jakiego rodzaju treści potrzebują, na jakie języki muszą je przetłumaczyć i inne podobne informacje. 

Witryna może również wykorzystywać reklamy, aby rozpowszechniać informacje i osiągać zyski. Można to zrobić za pomocą reklam internetowych, reklam prasowych, reklam radiowych i telewizyjnych. Serwis powinien mieć na uwadze jednak granicę swojego budżetu reklamowego, aby mógł go efektywnie przeznaczyć na najlepsze https://boo.pl/pozycjonowanie-sklepow/ procedury. Powinien również wziąć pod uwagę, w jakiej grupie demograficznej znajdują się ich odbiorcy docelowi, aby zobaczyć, jaka metoda będzie skuteczna na ich rynku. 

Jak często będę musiał aktualizować zawartość swojej witryny?

Treść jest kluczowym czynnikiem dla firm, ponieważ to ona napędza ich przychody. Jest to również kluczowy czynnik dla SEO. Na przykład, jeśli masz sklep internetowy i chcesz, aby Twoi klienci wracali, aby kupić więcej produktów, ważne jest regularne aktualizowanie treści Twojej witryny. Częstotliwość aktualizacji zmian w treści witryny może być różna w zależności od firmy. Można jednak zauważyć, że większość firm aktualizuje zawartość swoich witryn przynajmniej raz w miesiącu, ale niektóre firmy aktualizują zawartość swoich witryn częściej niż inne. 

Badanie wykazało, że większość osób odwiedza strony internetowe co 2-3 dni, ale odwiedza je rzadziej niż raz w miesiącu. 

Czynniki w treści internetowej to: 

  • Temat – określony temat do omówienia w witrynie, np. elektronika lub samochody, 
  • Długość treści – Długość artykułu, 
  • Częstotliwość aktualizacji – Jak często firma aktualizuje zawartość swojej strony internetowej?, 
  • Gęstość informacji – ilość informacji znalezionych na stronie, 
  • Constructed Content – informacje, które są tworzone przez firmę i nie istnieją nigdzie indziej. Aby ułatwić klientowi zlokalizowanie Twoich produktów, musisz mieć uporządkowaną i łatwą w nawigacji stronę internetową. Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest organizowanie zawartości witryny w kategorie w oparciu o ich znaczenie dla odwiedzających, na przykład według kategorii lub tematów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

20 − dziewięć =