Jak sklepy mogą zaprezentować nową kolekcję?

Jedną z istotnych form reklamy są witryny sklepowe. To na nich skupia się wzrok potencjalnego klienta i tylko kilka sekund decyduje o tym czy klient wejdzie do punktu sprzedaży. Pomysł jak i umiejętność ułożenia ekspozycji przez dekoratora jest na wagę złota. Odpowiednia zabawa światłem wzbudza zaciekawienie przechodniów i nawet w godzinach nocnych pełni formę reklamy uatrakcyjniając ulicę.

Magia witryn sklepowych

Obok kompozycji tematycznych związanych np. z poszczególnymi świętami nowy asortyment prezentują manekiny oferowane na http://emanekiny.pl. Całość aranżacji powinna być spójna ze sobą, harmonijna. Nie może wprowadzać u klienta wrażenia chaosu. Zaprezentowanie jednego produktu powinno wiązać się z chęcią zakupu kolejnego. Pomocne dla dekoratora są różnego rodzaju podesty, na których możemy umieścić manekina. Charakteru całej  kompozycji nadaje nie tylko zaprezentowany towar na manekinie jak i jego wygląd. Możemy dobrać zarówno postać damską, męską czy dziecięcą. Asortyment sportowy doskonale zademonstruje postać biegacza czy rowerzysty. Każdy manekin gra swoją rolę jak aktor na scenie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 − 1 =